Кадрлық электрондық құжат айналымы (КЭҚА) көмегімен сіздің артықшылықтарыңыз:
Уақытты үнемдеу
Кадрлық процестерді автоматтандыру құжаттарды өңдеуге, демалыстарды бекітуге, шарттарға қол қоюға және басқа да әкімшілік процестерге жұмсалатын уақытты қысқартуға мүмкіндік береді.
Ресурстарды үнемдеу
Қағаз тасымалдағыштарды пайдалануды азайту, сондай-ақ қағаз құжаттаманы сақтау және өңдеу шығындарын қысқарту.
Жұмыс ыңғайлылығы
Интернетке кіру мүмкіндігі бар кез келген жерден кадрлық ақпаратқа қол жеткізу мүмкіндігі, сондай-ақ құжаттарды іздеу мен мұрағаттаудың қарапайымдылығы.
Ашықтық пен бақылауды арттыру
Құжаттардың мәртебесін бақылау, құпия ақпаратқа қол жеткізуді бақылау, сондай-ақ кадрлық процестер бойынша есептер мен статистиканы жылдам алу мүмкіндігі.
Қателік ықтималдығын азайту
Электрондық құжаттарды өңдеу және персоналды есепке алу жүйелері адами факторының тәуекелдерін азайтуға және құжаттарды өңдеу кезінде қателіктер ықтималдығын азайтуға мүмкіндік береді.
ҚР заңнамасын сақтау
Қазақстан Республикасының заңнамасы қағаз мұрағатының қажеттілігін барынша азайта отырып, құжаттарды электрондық форматта жүргізуді реттейді және қолдайды.