Электрондық Кадрлық Құжат Айналымын Автоматтандырыңыз (КЭҚА)
Кадрлық электрондық құжат айналымы — бұл ұйымдағы кадрларды есепке алу мен персоналды басқаруға байланысты құжаттар мен ақпаратты басқару жүйесі
  • Сенімді сақтау
    Электрондық құжаттар бұлтты мұрағатта сақталады: тегін және мерзімсіз. Олар жанбайды және жоғалмайды. Шығындар төрт есе аз.
  • Бағдарлау
    Қызметкерлер құжаттарды берілген сценарий бойынша лезде тапсырады.
  • Күнделікті операцияларды автоматтандыру
    Танысу, келісу және қол қою небәрі бірнеше секунд ішінде болады. Қол еңбегі минималды, қателіктер қаупі жойылады.
  • Заңи маңыздылығы
    Құжаттарды қолдан жасауға болмайтын электрондық қолтаңбамен оңай қол қоюға болады.
  • Кадр құжаттарын біріздендіру
    Бұйрықтар, өтініштер, шарттар, нұсқаулықтар және басқа құжаттарға арналған қалыптары бар. Қажет болса, жаңасын жасай аласыз немесе жүктей аласыз.
  • Процестердің ашықтығы
    Құжаттардың қозғалысын қадағалап, есептерді тез қалыптастыруға болады. Барлық өзгерістер жөнінде мәртебелер мен хабарламалар хабарлайды.
Кадрлық электрондық құжат айналымы (КЭҚА) көмегімен сіздің артықшылықтарыңыз:
Уақытты үнемдеу
Кадрлық процестерді автоматтандыру құжаттарды өңдеуге, демалыстарды бекітуге, шарттарға қол қоюға және басқа да әкімшілік процестерге жұмсалатын уақытты қысқартуға мүмкіндік береді.
Ресурстарды үнемдеу
Қағаз тасымалдағыштарды пайдалануды азайту, сондай-ақ қағаз құжаттаманы сақтау және өңдеу шығындарын қысқарту.
Жұмыс ыңғайлылығы
Интернетке кіру мүмкіндігі бар кез келген жерден кадрлық ақпаратқа қол жеткізу мүмкіндігі, сондай-ақ құжаттарды іздеу мен мұрағаттаудың қарапайымдылығы.
Ашықтық пен бақылауды арттыру
Құжаттардың мәртебесін бақылау, құпия ақпаратқа қол жеткізуді бақылау, сондай-ақ кадрлық процестер бойынша есептер мен статистиканы жылдам алу мүмкіндігі.
Қателік ықтималдығын азайту
Электрондық құжаттарды өңдеу және персоналды есепке алу жүйелері адами факторының тәуекелдерін азайтуға және құжаттарды өңдеу кезінде қателіктер ықтималдығын азайтуға мүмкіндік береді.
ҚР заңнамасын сақтау
Қазақстан Республикасының заңнамасы қағаз мұрағатының қажеттілігін барынша азайта отырып, құжаттарды электрондық форматта жүргізуді реттейді және қолдайды.

Қандай кадрлық процестерді автоматтандыра аласыз?

  • Процессы
    Процестер
  • Документы
    Құжаттар
  • Нормативные документы
    Нормативтік құжаттар
  • Персоналды іріктеу және жұмысқа қабылдау
  • Онбординг және оқыту
  • Тауарлық-материалдық құндылықтарды есепке алу
  • Іссапарларды рәсімдеу
  • Кадрлық әкімшілендіру
  • Еңбек шарты және оған қосымша келісім
  • АҚС шарттары
  • Персоналды оқыту жөніндегі құжаттар
  • Бұйрықтар мен өтініштер
  • Қызметкердің карточкасы
  • Демалыс кестелері
  • Есеп айырысу және кету парақтары
  • Хабарламалар
  • Журналдар мен табельдер
  • Жергілікті нормативтік актілер
  • Демалыс беру туралы бұйрық (еңбек, мазмұнсыз, декрет, оқу бойынша)
  • Жұмыстан босату туралы бұйрық
  • Сыйлықақы туралы бұйрық
  • Қаражатты өтеу (өтемақы) туралы бұйрық

Жұмысты бастау

Қазірден бастап қағазға, басып шығаруға, курьерлерге және мұрағатты ұстауға кететін шығындарды жойыңыз
  • Үнемдеу
    Кадрлық құжат айналымы шығындарын 10 есе азайту
  • Тәуекелдер
    Құжаттардың 100%-ы мерзімінде қол қойылды, 0 бұзушылық, 0 шығын.
  • Жылдамдық
    Құжаттарға қол қою процесін 3 күннен 3 минутқа дейін жеделдету
  • HR-бренд
    Жұмысқа қабылданған ұсыныстардан бас тартуды 94%-ға қысқарту
Дәл қазір бастаңыз
Әкімшілік тапсырмалар мен құжат айналымына уақытты қалай азайтуға болатынын біліңіз Орта есеппен 50-60%.
Нам доверяют